19. 03. 2020

Z důvodu aktuální zdravotní situace spojené s koronavirem COVID-19 je naše provozovna až do odvolání uzavřena pro osobní odběry.  Telefonní linky pro obchod a reklamace zůstávají v provozu.

Objednání přepravy

  • Pomocí níže zobrazeného formuláře (v patičce) si můžete objednat přepravu nefunkčního dotykového monitoru V-Touch, který je v záruce a vztahují se na něj podmínky servisního balíčku Expres GOLD.
  • Do kolonky Zpráva zadejte adresu, na které se má monitor vyzvednout.
  • Tento panel odveze na naše náklady dopravní služba GEIS do našeho servisního střediska. Pokud přepravu objednáte do 16:00 hod., panel bude vyzvednut následující pracovní den (v rozmezí cca 9-16 hod).
  • Před odesláním monitoru do servisu nezapomeňte monitor pečlivě zabalit (doporučujeme originální obal), aby při přepravě nedošlo k jeho poškození. Do krabice přiložte kopii záručního listu nebo faktury a vyplněný formulář, který je součástí balení nebo ke stažení ZDE.
  • Odesláním objednávky přepravy na této stránce vyjadřujete souhlas s našimi Servisními podmínkami a potvrzujete, že jste seznámen(a) s podmínkami ochrany osobních údajů.
  • V případě neoprávněné reklamace nebo pozáruční opravy si účtujeme ceny dle aktuálního sazebníku.

Na vaše dotazy vám odpoví

Jan Vacenovský

Nezávazná poptávka

Rádi vám na základě bližších informací připravíme nabídku na míru.

Přejít k poptávce